به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فرانسه به مصاف نیس رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله نیمه نهایی شود. 

پی‌اس‌جی این بازی را از همان ابتدا با نهایت قدرت و جدیت شروع کرد و خیلی زود هم توانست به گل برسد. نیمه اول با نتیجه 1-2 به پایان رسید و این لوکاس برالدو بود که خیال این تیم را در نیمه دوم راحت کرد تا آنها یک گام دیگر به کسب جام در این فصل نزدیک شوند.

انریکه پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما بهترین آغاز ممکن در طول این فصل را در این بازی و برابر تیمی داشتیم که از نظر دفاعی بسیار قدرتمند و عالی بود. اما ما هم در این بازی خیلی خوب بودیم و فرصت‌های بسیار زیادی را خلق کردیم. 

1998550

کنترل توپ و میدان در دست ما بود و واقعا تیم برتر زمین بودیم. اما فوتبال گاهی اوقات عجیب می‌شود و همین باعث شد که در لحظاتی از بازی هم تردید داشته باشیم. ما مشخصا در حال پیشرفت هستیم و فکر می‌کنیم که همین مسیر را هم ادامه خواهیم داد. 

یک سوم پایانی هر فصل برای هر تیمی مهم‌ترین مقطع فصل است و ما همچنان در هر سه رقابتی که در آن حضور داشتیم در جمع مدعیان هستیم و این موضوع بسیار مهمی برای ماست.»