به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور همچنان از سوی طرفداران اتلتیکومادرید مورد حملات نژادپرستانه قرار می‌گیرد. در جدیدترین مورد، برخی از هواداران این تیم مادریدی شب گذشته شعارهای علیه این ستاره برزیلی را تکرار کردند.

ساعاتی قبل از بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های اتلتیکومادرید و اینتر در ورزشگاه متروپولیتانو، برخی از هواداران ضمن تشویق تیم‌شان، وینیسیوس را "شامپانزه‌" خطاب کردند.

این ویدیو از شب گذشته در فضای مجازی بازتاب داشت و وینیسیوس پس از تماشای آن در برنامه ایکس تصمیم گرفت بالاخره پس از ساعت‌ها به این بی‌احترامی واکنش نشان دهد.

2001394

ستاره برزیلی رئال مادرید نوشت: "امیدوارم که از قبل به مجازات آن فکر کرده باشید. لیگ قهرمانان و یوفا، این یک واقعیت غم‌انگیز است که حتی در بازی‌هایی که در آن حضور ندارم نیز اتفاق می‌افتد."

وینیسیوس بارها با این موضوع مواجه شده و از سال 2018 در اسپانیا در ورزشگاه‌هایی مانند متروپولیتانو، نوکمپ و مستایا آن را تجربه کرده است. این بازیکن چنین شعارهایی را بارها محکوم کرده و به مبارزه خود با نژادپرستی ادامه می‌دهد. او قبلاً بارها به صراحت گفته بود که تسلیم نمی‌شود.