به گزارش "ورزش سه"، مقامات اماراتی به درخواست هلند، کوئینسی پرومس، بازیکن اسپارتاک مسکو، را به دلیل دست داشتن در دو پرونده جنایی دستگیر کردند.

با تایید دادستانی هلند، این فوتبالیست "پس از همکاری بین مقامات امارات و هلند" در دبی بازداشت شده است. در تاریخ 29 فوریه خبری مبنی بر دستگیری این بازیکن منتشر شده بود. وقتی اعضای تیم روسی قصد داشتند پس از برگزاری یک اردوی تدارکاتی دبی را ترک کنند، از خروج پرومس جلوگیری و او دستگیر شد.

2001411

یک روز بعد از این خبر پرومس با انتشار یک کلاه آبی، به معنای خبر دروغ، به یکی از صفحات خبری هلندی در اینستاگرام که بازداشت او را تایید کرده بود واکنش نشان داد تا بدین شکل تایید کند دستگیر نشده است.

بازیکن سابق آژاکس، فوریه گذشته به اتهام قاچاق مواد مخدر محکوم شد، اما به دلیل اینکه او از سال 2021 برای اسپارتاک مسکو در روسیه بازی می‌کند، این محاکمه غیابی برگزار شد.

پرومس متهم به واردات، صادرات، حمل و نقل و در اختیار داشتن بیش از یک تن کوکائین پنهان شده در محموله نمک دریایی از برزیل و توزیع مواد مخدر در دو کانتینر برای انتقال آن با قایق به بندر آنتورپ محکوم شد.

دیگر پرونده جنایی او در ژوئن سال گذشته شکل گرفته بود. این فوتبالیست هلندی به دلیل چاقو زدن به پسر عمویش، به 18 ماه زندان محکوم شده بود.