به گزارش "ورزش سه"، پس از قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با رویارویی بایرن مونیخ و آرسنال، هری کین و اریک دایر ماه آینده به شمال لندن بازخواهند گشت.

بایرن شکست 1-0 مقابل لاتزیو را جبران کرد و در بازی برگشت در آلیانز آره‌‌نا با نتیجه 3-0 برنده شد تا به دور یک چهارم نهایی صعود کند.

در همین حال، آرسنال در ضربات پنالتی از سد پورتو گذشت تا برای اولین بار در 14 سال گذشته به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها راه یابد.

هری کین و اریک دایر که با جدایی از تاتنهام به بایرن مونیخ ملحق شده بودند به لندن بازمی‌گردند تا با آرسنال رو به رو شوند. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه امارات برگزار می‌شود.

2001700

آرسنال حریف مورد علاقه هری کین است و باشگاه بایرن مونیخ هم با انتشار یک توییت به این موضوع اشاره کرد. صفحه رسمی باشگاه آلمانی در ایکس تصویری از هری کین منتشر کرد و نوشت: "بازگشت به شمال لندن".

هری کین بیش از هر بازیکن دیگری در لیگ برتر انگلیس مقابل آرسنال گل زده بود. او در لیگ 14 گل به این تیم زده و او طی 19 بازی موفق به ثبت این آمار شده است. نکنه جالب این است که او 7 گل از 10 گل اخیرش برابر آرسنال را از روی ضربه پنالتی به ثمر رسانده است.

آرسنال طی 3 بازی گذشته مقابل بایرن مونیخ در مجموع 15 گل دریافت کرده بود و هواداران آرسنال علاقه‌ای نداشتند حالا که آن‌ها هری کین را هم در اختیار داشتند با این تیم رو به رو شوند.