به گزارش “ورزش سه”، حدود دو دهه بعد از جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان که با حذف ایران در مرحله گروهی همراه بود، همچنان مسائل مربوط به تیم ملی ایران زیر رهبری برانکو مورد توجه قرار دارد.

در آن زمان شایعاتی مبنی بر دو دستگی شدید در تیم ملی ایران وجود داشت اما حالا این شایعات کاملا از سوی بازیکنان تایید می‌شوند و در تازه‌ترین مورد، یحیی گل‌محمدی در ویژه برنامه آنتن در این مورد صحبت کرده است. 

ویدئو: 327526

او با اشاره به دو دستگی تیم ملی توضیح داد: من دقیقا رابط بین دو باند بودم. هم ارتباط خوبی با باند پایینی داشتم و هم ارتباط خوبی با باند بالایی‌‌.

وی افزود: حرف‌های این باند را به آن باند منتقل می‌کردم و حرف‌های آن باند را به این باند. دوست نداشتم یک گروه یک باند تشکیل بدهند و سعی می‌کردم در تیم ملی ارتباط بین بازیکنان جوان و بزرگترها را بهتر کنم و بیشتر با هم صحبت کنیم و نزدیک هم شویم. در آن مقطع هر کاری توانستم کردم اما شکاف وجود داشت.

یحیی با تایید این موضوع اظهار داشت: متاسفانه اینکه تیم دو گروه شده بود، واقعیت داشت اما زیاد در بازی تاثیر آنچنانی نمی‌گذاشت. اینکه بازیکنی در زمین به یک بازیکن دیگر پاس ندهد، وجود نداشت. من این را حس نکردم و در تیم ملی ندیدم. شاید نگاه من خیلی نسبت به بازیکنان مثبت بود.