به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور در چند ماه اخیر و خصوصا از فصل گذشته تا به حال به صورت جدی با مشکل توهین‌های نژادپرستانه از سوی هواداران تیم‌های رقیب روبرو بوده است. 

آخرین مورد این اتفاقات مربوط به بازی اتلتیکو مادرید برابر اینتر در مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بود که هواداران این تیم اسپانیایی شعارهای زشتی را علیه این ستاره رئال مادرید مطرح کردند و بارها و بارها او را شامپانزه خطاب کردند. پیش از آن هم چنین رفتاری از سوی هواداران بارسلونا انجام شده بود.

1978694

باشگاه رئال مادرید روز گذشته بیانیه‌ای در این باره صادر کرد و خواهان برخورد جدی با این باشگاه و هوادارانش شد اما اتلتیک خبر داده که وینیسیوس از نحوه برخورد مدیران رئال راضی نیست و معتقد است که آنها باید واکنش سریع‌تر و تندتری نسبت به این اتفاق و در حمایت از او نشان می‌‎دادند. 

این بازیکن معتقد است که این باشگاه باید تلاش بیشتری برای حمایت از او بکند و این اتفاقی است که در جریان مشکلات به وجود آمده در ورزشگاه مستایا در سال گذشته هم رخ داد و حتی باعث شد که او برای مدتی به ترک رئال مادرید و فوتبال اسپانیا فکر کند. 

وینیسیوس در چند روز گذشته هم به صورت مداوم در انتظار واکنش رئال مادرید بود و حالا از این که احساس می‌کند این باشگاه حمایت لازم را از او انجام نداده است ناراحت و عصبانی به نظر می‌رسد.