به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته بیست و نهم سری A رم امشب از ساسولو میزبانی کرد و با نتیجه 1-0 به برتری رسید. سردار آزمون در این بازی نیمکت‌نشین بود و در دقایق پایانی فرصت بازی پیدا کرد.

رم از ابتدا از جو ورزشگاه المپیکو استفاده کرده و روی جریان مسابقه تسلط داشت که در اغلب دقایق توپ را در زمین حریف به دست می‌آورد.

شاگردان دانیله ده‌‌روسی با وجود اینکه مالکیت توپ را در اختیار گرفته و فرصت نزدیک شدن به دروازه حریف نمی‌دادند، اما شوتی به داخل چارچوب ساسولو نزده و این شرایط را حفظ کردند تا نیمه اول دو تیم بدون گل زده زمین را ترک کنند.

2002643

جالوروسی در نیمه دوم بازی را هدفمندتر دنبال کرد و تلاش آن‌ها برای گلزنی مشهود بود که موفق شدند خیلی زود دروازه ساسولو را بازی کنند. لورنزو پلگرینی در دقیقه 50 از سمت راست خط دفاعی حریف حرکت خود را آغاز کرده و به داخل مایل شد تا به محوطه جریمه نزدیک شود.

او برای حرکت با توپ به سمت محوطه جریمه مزاحمی در پیش رو نداشت و فضای خوبی به دست آورده بود که با شوت از چند قدمی محوطه جریمه موفق شد توپ را به سمت راست دروازه فرستاده و تنها گل تیمش در این بازی را به ثمر برساند.

پس از گل ساسولو خطرناک نشان داده و حملاتی را ترتیب داد اما تاثیری روی تغییر نتیجه بازی نداشت و در مقابل با حملات رم خنثی می‌شد. رم که در این بازی بدون پائولو دیبالا وارد شده بود، از سردار آزمون در خط حمله به عنوان فیکس بهره نبرد.

2002644

دانیله‌ ده‌روسی در نهایت تصمیم گرفت از مهاجم ملی‌پوش ایرانی از دقیقه 86 در ترکیب استفاده کند که او به جای لوکاکو وارد زمین شد. تلاش او برای تغییر نتیجه بازی تاثیری نداشته و در برخورد بازیکن حریف دو دقیقه پس از ورود به زمین با کارت زرد جریمه شد.

رم تا پایان این بازی برتری یک گله‌اش را حفظ کرد تا با کسب این برد 51 امتیازی شده و همچنان رتبه پنجم را در اختیار داشته باشد. ساسولو رده نوزدهمی هم همچنان 23 امتیازی است. در حال حاضر رم با بولونیا رده چهارمی تنها 3 امتیاز فاصله دارد و ده‌روسی که اکنون با قرار داشتن در رتبه پنجم سهمیه لیگ اروپا را قطعی می‌بیند، تلاش دارد تا به سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا برسد.