به گزارش “ورزش سه”، علی نعمتی مدافع سرخ‌ها که با بازگشت به پست تخصصی‌اش در دربی یکی از بازیکنان برتر این دیدار لقب گرفته بود، با توجه به بازگشت مدافعان دیگر این تیم و تصمیم اوسمار، نیمکت‌نشین شد.

نعمتی که به دلیل خلا پرسپوليس در پست مدافع چپ، طی هفته‌ها و بازی‌های متمادی در این پست به کار گرفته شده بود و هجمه زیادی را متحمل می‌شد، با بازگشت به پست تخصصی مدافع میانی و آن‌هم در شرایطی که یکی از نگرانی‌های بزرگ هواداران این تیم برای دیدار دربی و غیبت دو مدافع میانی دیگر تیم (گولسیانی و کنعانی‌زادگان) بود، توانست یکی از بهترین نمایش‌های چند سال اخیر خود را به‌جا گذاشته و نمره قبولی دریافت کند.

نعمتی اما در بازی بعد از دربی و مقابل پیکان به نیمکت بازگشت تا اتفاق عجیبی را دنبال کند. بازگشت محمدحسین کنعانی‌زادگان از محرومیت و همچنین گئورگی گولسیانی از مصدومیت باعث تغییراتی در ترکیب شد و اوسمار با نیمکت‌نشین کردن نعمتی ترجیح داد از زوج قدیمی‌اش استفاده کند.

نعمتی که طی سال‌های حضورش در پرسپوليس بدون حاشیه و با جنگندگی جالب توجهی کار را دنبال کرده، باید دید برای رقابت در فضای سختی که اکنون با آن روبه‌روست، چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.