به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس به مصاف لیورپول رفت و موفق شد با نتیجه 3-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله بعدی شود. 

این بازی با تساوی 2-2 در وقت قانونی به پایان رسید و در دقیقه 105 بود که لیورپول موفق شد با یک گل از حریف پیش بیفتد اما مارکوس رشفورد پاسخ این گل را داد تا بار دیگر کار به تساوی کشیده شود و همه منتظر شنیدن صدای سوت داور و شروع ضربات پنالتی بودند. 

2002646

اما در دقیقه 121 بود که دیالو موفق شد از موقعیت بسیار خوبی که به دست آورده بود نهایت استفاده را ببرد و دروازه حریف را باز کند تا شیاطین سرخ با غلبه بر شاگردان یورگن کلوپ به جمع چهار تیم مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس صعود کنند. 

دیالو پس از به ثمر رساندن این گل از خود بی‌خود شد و پیراهنش را در شادی پس از گلش از تن درآورد که باعث شد کارت زرد دوم را دریافت کند و از زمین بازی اخراج شود. او در این باره به خبرنگاران گفت:« من فراموش کردم که کارت زرد اول را دریافت کردم و به همین دلیل این شادی را انجام دادم. از این که اخراج شدم خیلی ناراحتم اما مهم این بود که توانستیم لیورپول را شکست دهیم.»