به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند در جریان تمرین امروز تیم ملی نروژ دچار مصدومیتی شد که هواداران منچسترسیتی را به شدت نگران کرد. تصویری از این بازیکن 23 ساله منتشر شده که نشان می‌دهد توانایی ادامه دادن به تمرین را ندارد و لنگان لنگان زمین را ترک می‌کند.

نروژ قرار است طی دو هفته آینده دو بازی دوستانه مقابل جمهوری چک و اسلواکی برگزار کند که حضور هالند در این بازی‌ها با اتفاق امروز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

گواردیولا در حال حاضر با نگرانی‌های مربوط به مصدومیت ادرسون و کوین دی بروین دست و پنجه نرم می‌کند و این بازیکن کاتالونیایی وقتی متوجه می‌شود که پزشک تیم نروژ نگرانی‌های مربوط به آمادگی هالند را رد کرده است، راحت می‌شود.

2003146

سم لی، خبرنگار اتلتیک، مصاحبه‌ای از تلویزیون نروژی TV2 را نقل کرده که در آن پزشک تیم نروژ تایید کرد علیرغم اینکه این بازیکن 23 ساله از تمرین روز سه شنبه خارج شد، "هیچ مشکلی" در مورد وضعیت هالند وجود ندارد.

هالند در طول فصل جاری با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد و 12 بازی برای منچسترسیتی را بین دسامبر و ژانویه از دست داد. این مهاجم بازی‌های کلیدی لیگ برتر و همینطور جام باشگاه‌های جهان را از دست داده بود.

هالند در این فصل در 34 بازی 29 گل برای منچسترسیتی به ثمر رسانده و قرار است نقش مهمی در تلاش این باشگاه برای حفظ سه گانه فصل گذشته ایفا کند.

سیتی که تنها یک امتیاز با صدر جدول لیگ برتر فاصله دارد، اخیراً به مرحله نیمه نهایی جام حذفی و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز راه یافته، جایی که آبی‌های آسمانی به ترتیب به مصاف چلسی و رئال مادرید خواهند رفت.