به گزارش "ورزش سه"، اتفاق ویژه تیم ملی در اردوی فروردین ماه 1403 برای حضور در دور اول انتخابی جام جهانی، دعوت از چندین بازیکن جوان و آینده‌دار توسط امیر قلعه‌نویی است.

در این بین برخی بازیکنان جوان که نام‌شان در فهرست دعوت شده‌ها دیده می‌شود، قبلا هم پیراهن ایران را برتن کردند و این مسئله از نشان اعتقاد ویژه قلعه‌نویی به آنها دارد.

دو تن از این بازیکنان سامان فلاح، مدافع کنونی گل‌گهر سیرجان و امین حزباویف بازیکن لژیونر ایرانی و مدافع السد قطر است. فلاح و حزباوی که در ترکیب تیم امید ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک هم حاضر بودند، از مدت‌ها قبل مورد توجه قلعه‌نویی هستند و در اردوی جاری نیز شرکت دارند.

سرمربی تیم ملی امروز درباره این دو بازیکن اعلام کرد که قصد دارد از آنها در ترکیب تیم ملی استفاده کند. قلعه‌نویی گفت: «حتما از جوان‌ترهای باتجربه مثل سامان فلاح و امین حزباوی که سابقه حضور در اردوها را دارند استفاده می‌کنیم. اگر 11 جوان قرار دهیم و نتیجه نگیریم می‌گویند همین بازیکنان جوان نابود شدند.»

با توجه به اظهارنظر قلعه‌نویی و نام بردن از فلاح و حزباوی به نظر می‌رسد این دو مدافع جوان جای خود را در لیست تیم ملی پیدا کرده‌اند و در آینده نیز شاهد دعوت از آنها خواهیم بود. دو بازیکنی که سال‌های بعد می‌توانند زوج خط دفاعی تیم ملی را نیز در رقابت‌های مختلف تشکیل بدهند.