به گزارش "ورزش سه"، او که به عنوان بازیکن تعویضی در دیدار مقابل هلند وارد میدان شده بود در اوج حملات تیم ملی آلمان و در شرایطی که بازی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد کرنر ارسالی از جناح چپ را در دقیقه 88 در جدال با ماتیاس دیلیخت و ویرجیل فندایک با ضربه‌ای که با شانه خود به توپ زد موفق شد دروازه‌بان درخشان تیم ملی هلند را مغلوب کرده و یازدهمین گل ملی خود را در پانزدهمین بازی ملی به ثمر برساند.

این گل البته محل مناقشه بود و به نظر می‌رسید که توپ از خط دروازه عبور نکرده اما در ابتدا تصمیم داور و سپس تیم وی‌آر، آلمان را بدل به برنده این مسابقه دیدنی و تهاجمی کرد این دومین برد بزرگ این تیم در فیفادی مارچ بود.

2004641

فولکروک از وردربرمن در فوتبال آلمان درخشیده و پس از حضور در جام جهانی گذشته به بوروسیا دورتموند منتقل شده  در حال حاضر انتخاب اول یولیان ناگلزمن سرمربی مانشافت نیست اما می‌تواند قفل هر مسابقه‌ای را بشکند.

به‌خاطر داشته باشید که تیم ملی فوتبال هلند از چه مدافعان با تجربه و فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد اما فولکروک با فیزیک عالی و اشتهای تمام نشدنی برای گل زنی امشب نیز تاثیرگذار و سرنوشت ساز ظاهر شد و رکورد ملی خود را باز هم بهبود بخشید.

2004643