به گزارش ورزش سه، در هفته ۳۰ سری آ ایتالیا، لاتزیو قرار است به مصاف یوونتوس برود تا دیدار سی‌امین دیدار فصل خود را در ورزشگاه المپیکو مقابل این تیم انجام  دهد.
ایگور تودور که به تازگی جانشین مائوریتزیو ساری شده است، برای این دیدار یازده بازیکن مورد نظرش را انتخاب کرده و ترکیب لاتزیو در این بازی به شرح زیر است: کریستوس مانداس، ماریو ژیلا، آلسیو رومانیولی، نیکولو کاساله، دایچی کامادا، دنیلو کاتالدی، فیلیپه آندرسون، ادام ماروشیچ، پدرو رودریگز، ماتیا زاکانی و تیتی کاستیانوس.

لاتزیو اکنون در رده دهم جدول ایستاده و با ۴۳ امتیاز، نگاهش به دیدار تیم‌های همسایه خود است چرا که در صورت کسب پیروزی می‌تواند تا رتبه هفتم جدول بالا برود و به ناپولی برسد.

همچنین مکس آلگری سرمربی یوونتوس هم در این بازی انگیزه بسیار زیادی دارد تا به روند ناکامی خود پایان دهد و پس از ۳ هفته پیروز شود. الگری برای این بازی ترکیب خودش را انتخاب کرده که به شرح زیر است: وویچک شزنی، دنیله روگانی، برمر، آدرین ربیو، مانوئل لوکاتلی، فابیو میرتی، مویزه کین، فدریکو کیه‌زا و آندره آ کامبیاسو.

دو تیم در ترکیب خود با تغییرات زیادی روبرو شدند و محرومیت ولاهوویچ مهاجم یوونتوسی و نیمکت نشینی چیرو ایموبیله در لاتزیو، مهمترین نکات ترکیب هر دو تیم است.