به گزارش ورزش سه، فصل جاری شاهد رقابت شدید الهلال برای کسب عنوان در جام پادشاهی و سوپرکاپ و لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و این تیم قرار است در 28 روز این ماه 9 بازی دشوار برگزار کند که فشار زیادی بر الهلال خواهد گذاشت.

این مسابقات فردا با دیدار با الاخدود در هفته بیست و ششم لیگ عربستان آغاز می‌شود و سپس این تیم 3 روز بعد در هفته بعدی لیگ حرفه‌ای به مصاف الخلیج می‌رود.

8 آوریل شاهد رویارویی جذاب الهلال و النصر در نیمه نهایی سوپرکاپ عربستان خواهیم بود و در صورت راهیابی این تیم به دور بعد، فینال تنها پس از 3 روز برگزار می‌شود.

پس از این مسابقات، الهلال در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در روز شانزدهم ماه جاری در ورزشگاه هزا بن زاید میهمان العین خواهد بود.

2005755

الهلال پس از 3 روز در هفته بیست و هشتم دوره لیگ حرفه‌ای به مصاف الاهلی جده می‌رود و دور بیست و سوم آوریل نیز در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان العین است.

سپس الزعیم در تاریخ 26 آوریل در هفته بیست و نهم لیگ حرفه‌ای عربستان با الفتح دیدار می‌کند و 4 روز بعد نیز در بازی با الاتحاد جده در مرحله نیمه نهایی جام پادشاهی حاضر می‌شود.

برنامه بازی‌های الهلال در آوریل به شرح زیر است:

الهلال - الاخدود - 2 آوریل (لیگ)

الخلیج - الهلال - 5 آوریل (لیگ)

الهلال - النصر - 8 آوریل (نیمه نهایی سوپرکاپ)

فینال سوپرکاپ - 11 آوریل

العین - الهلال - 16 آوریل (بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا)

الاهلی - الهلال - 19 آوریل (لیگ)

الهلال - العین - 23 آوریل (بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا)

الهلال - الفتح- 26 آوریل (لیگ)

الاتحاد - الهلال- 30 آوریل (نیمه نهایی جام پادشاهی)