به گزارش ورزش سه، هوادار با ورود مسعود شجاعی از آغاز نیم فصل، نتایج بسیار خوبی گرفته و در این مدت مسعود شجاعی که در 6 بازی بدون شکست کار خود را دنبال کرده بود، به دنبال تمدید این روند بود و امید داشت که در تبریز مقابل تراکتور بتواند امتیاز بگیرد اما شکست 4 بر 2 برابر سرخ‌پوشان تبریزی باعث قطع روند شکست‌ناپذیری‌های سریالی هوادار شد. بعد از نبرد با تراکتور، بنفش‌پوشان در تهران مقابل استقلال باخت یک‌گله را پذیرفتند تا هم موقعیت‌شان در جدول به خطر بیفتد و هم اینکه 2 باخت پیاپی را بعد از 6 بازی شکست‌ناپذیری تجربه کنند.

شاگردان شجاعی در این مدت از لحاظ فنی و تاکتیکی نمایشی تحسین برانگیز را به نمایش گذاشته‌اند و عملکرد آنها باعث شده تا هواداران فوتبال ایران از شجاعی به عنوان یک سرمربی آینده‌دار یاد کنند اما از ۱۵ فروردین تا ۳۰ فروردین، به مدت پانزده روز مسعود شجاعی ۴ دیدار حساس را باید برگزار کند.

2002932

بنفش‌پوشان تهرانی اولین بازی خود در سال جدید را مقابل آلومینیوم در اراک برگزار می‌کنند؛ مسابقه‌ای معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر که روز پانزدهم فروردین‌ماه به انجام می‌رسد. 4 روز بعد از رویارویی با آلومینیوم در اراک، شاگردان شجاعی باید به اهواز سفر کنند و مقابل فولاد به میدان بروند و بعد از آن، نبرد خانگی با گل‌گهر سیرجان و جدال با پیکان تهران در انتظار تیم هوادار است. جالب آنکه 4 مسابقه تیم تهرانی در فاصله زمانی 15 روز برگزار خواهد شد و آن‌ها باید 2 سفر پیاپی به اراک و اهواز داشته باشند.

حال اصلی ترین این مسئله این است که در این 4 مسابقه آیا بنفش‌پوشان می‌توانند بقای خود در لیگ بیست‌وسوم را قطعی کنند و کاملاً از منطقه قرمز جدول فاصله بگیرند یا روند باخت‌های متوالی این تیم ادامه پیدا می‌کند و روزهای سخت دوران سرمربیگری مسعود شجاعی از راه خواهد رسید.