به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای معوقه لیگ برتر تا پایان فروردین برگزار خواهد شد و تیم‌ها با بازی‌های برابر در جدول رقابت‌ها جایگاه خود را خواهند شناخت و جدول شکل منظمی به خود خواهد گرفت.

دیدار معوقه سپاهان-تراکتور از هفته شانزدهم لیگ برتر و آلومینیوم-هوادار از هفته هجدهم لیگ فردا برگزار خواهد شد و تنها دیدار باقی مانده بین ذوب آهن و سپاهان 29 فروردین برگزار می‌شود و جدول مسابقات کامل خواهد شد.

سپاهان به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا دو دیدار عقب افتاده داشت که باید برگزار کند و در صورت پیروزی در این دو مسابقه به 3 امتیازی استقلال خواهد رسید و با پرسپولیس هم امتیاز خواهد شد (بدون در نظر گرفتن دیگر مسابقات) و در صورتی که مقابل تراکتور شکست بخورد حتی در صورت پیروزی مقابل ذوب آهن به این تیم نخواهد رسید و در بهترین حالت در رتبه چهارم حضور پیدا خواهد کرد.

دیدار آلومینیوم اراک و هوادار هم که به دلیل بارش شدید برف به تعویق افتاده بود فردا برگزار خواهد شد و تاثیری روی رتبه آلومینیوم نخواهد داشت اما در صورت پیروزی هوادار این تیم دو پله در جدول صعود خواهد کرد و فاصله بیشتری با قعر جدول خواهد گرفت.

2006338

سپاهان پس از برگزاری دیدار عقب افتاده خود مقابل تراکتور در هفته‌های 22 و 23 لیگ برتر مقابل صنعت نفت و نساجی به میدان خواهد رفت و سپس دیدار عقب افتاده خود از هفته هفدهم را مقابل ذوب آهن برگزار خواهد کرد که با توجه به نزدیک شدن به پایان فصل و باقی ماندن فقط 6 مسابقه این بازی برای آنها اهمیت بالایی خواهد داشت.

پس از کامل شدن جدول لیگ برتر در فروردین ماه بازی‌های جام حذفی در ششم و هفتم اردیبهشت برگزار خواهد شد و تیم‌ها در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم خواهند رفت و علاوه بر گذراندن روزهای حساس لیگ در اردیبهشت دیدارهای حساسی در چارچوب مسابقات حذفی برگزار خواهد شد.

با توجه به اتمام مسابقات تیم ملی و روزهای فیفادی و حذف کامل نماینده‌های ایران از جام باشگاه‌های آسیا، مسابقات لیگ و حذفی با فشردگی و حساسیت خاصی دنبال خواهد شد و در فروردین و اردیبهشت سال جاری فوتبال ایران روزهای حساس و سرنوشت سازی را پشت سر خواهد گذاشت.