به گزارش ورزش سه، دیدار آلومینیوم اراک و هوادار در حالی برگزار خواهد شد که دو تیم با شرایط متفاوتی نسبت به زمان اصلی مسابقه مقابل هم قرار خواهند گرفت و پس از پایان تعطیلات با فرمی نامشخص به مصاف هم خواهند رفت.

هوادار اگر در همان زمان مقابل آلومینیوم قرار می‌گرفت با پنج بازی متوالی بدون شکست به میدان می‌رفت و آلومینیوم در شرایطی مقابل هوادار قرار می‌گرفت که مقابل پرسپولیس و استقلال خوزستان شکست خورده بود.

اما از لحاظ جدول هم این مسابقه شرایط خاص خود را دارد، شاگردان مجتبی حسینی در صورتی که 3 امتیاز مسابقه را کسب کنند با 31 امتیاز فاصله خود را با گل‌گهر و ملوان کمتر خواهد کرد و رقابت برای کسب عنوان بهتر و حضور در بالای جدول را ادامه خواهد داد اما در سمت دیگر این 3 امتیاز برای هوادار و مسعود شجاعی حیاتی‌تر خواهد بود و در صورتی که به پیروزی برسند با 2 پله صعود و 22 امتیاز با 7 امتیاز اختلاف نسبت به تیم پانزدهم جدول نساجی از منطقه سقوط فاصله خواهد گرفت.

آخرین بازی آلومینیوم و هوادار در روزهای پایانی 1402 با نتایج متفاوتی رقم خورد، هوادار مقابل استقلال یک بر صفر شکست خورد و آلومینیوم با نتیجه یک بر صفر نساجی را شکست داد و سال را با پیروزی به پایان رساند.

شرایط فنی دو تیم باید نسبت به پیش از تعطیلات نوروز متفاوت شده باشد و برنامه‌های خاصی برای این مسابقه خواهند داشت، تسلط و تفکرات دفاعی هر دو تیم در اجرای بازی با فضای بسته و بازیکنان تکنیکی که در اختیار دارند نشان از این خواهد داشت که بازی یک طرفه نخواهد بود و شانس پیروزی برابر برگزار خواهد شد.

این مسابقه به میزبانی آلومینیوم ساعت 19:15 برگزار خواهد شد.