به گزارش "ورزش سه"، پس از عدم حضور ارلینگ هالند در ترکیب اصلی مقابل استون ویلا، به مهاجم نروژی منچسترسیتی گفته شده که کیفیت او در مقایسه با هری کین بسیار کمرنگ است.

کرگ برلی، بازیکن سابق تیم ملی اسکاتلند، هری کین را در مقایسه با هالند مهاجم کامل‌تری می‌بیند، چراکه به نظر او این بازیکن باتجربه هنوز هم در زمین بازی تاثیرگذار است.

برلی به عنوان کارشناس ESPN در مقایسه هالند با کین گفت: "فکر نمی‌کنم در بازی همه‌جانبه ارلینگ هالند جای پیشرفتی وجود داشته باشد. وقتی صحبت از بازی همه‌جانبه به میان می‌آید -من نمی‌گویم که او گلزن بدتری است- ولی او در سطح هری کین نیست. از نظر بازی، کین می‌تواند به عقب آمده، در بازی تیمی شرکت کرده و مانند شماره 10 پاس بدهد.

2007117

او می‌تواند پاس‌های بلند ارسال کند. کریم بنزما، زمانی که در رئال مادرید بود، در اطراف زمین می‌چرخید. او روی پاس‌های کوتاه و بلند خوب بود و بازی خط میانی و حمله را به هم پیوند می‌داد، اما هالند اینطور نیست. او برای حفظ این آمار به گل نیاز دارد چون بسیاری از جنبه‌های دیگر بازی‌ او نیاز به اصلاح دارند."

هالند از زمان عملکرد غیرمعمولش مقابل آرسنال، به دنبال از دست دادن چند موقعیت حساس، بسیار مورد انتقاد قرار گرفته است. روی کین، اسطوره منچستریونایتد، پس از تساوی مقابل توپچی‌ها و نیمکت نشینی او مقابل استون ویلا، این بازیکن را به عنوان یک مهاجم در سطح لیگ دو توصیف کرد.