به گزارش ورزش سه، خط هافبک جنگنده و پرتلاش استقلال در بازی جام حذفی مقابل خط هافبک مس رفسنجان عملکرد ضعیفی داشت و در طول نود دقیقه تحت تاثیر آنها قرار گرفته بود و در پرس و خلق موقعیت عملکرد ضعیف‌تری نسبت به حریف داشت.

در بازی با مس رفسنجان به احتمال خیلی زیاد استقلال با مثلث چشمی، رضاوند و مهدی‌پور به میدان خواهد رفت و تنها تفاوت نسبت به بازی جام حذفی حضور مهدی‌پور به جای امید حامدی‌فر است.

مس رفسنجان هم در آن مسابقه با 4 هافبک به میدان رفته بود، منتظر محمد و فرشید باقری هافبک‌های میانی این تیم بودند و سعید واسعی به همراه محمدمهدی محبی در چپ و راست خط هافبک حضور داشتند و بازی خوب بازیکن سابق استقلال فرشید باقری و جوان عراقی مس رفسنجان هافبک‌های استقلال را تحت تاثیر قرار داده بود و نفوذهای پیاپی واسعی و محمدمهدی محبی دردسرهای زیادی برای استقلال ایجاد کرد.

2007542

استقلالی‌ها که از آن مسابقه درس بزرگی گرفتند با جدیت و سخت‌گیری بیشتری مقابل مس رفسنجان ظاهر خواهند شد و دو بازیکن کناری این تیم تلاش بیشتری برای مهار وینگرهای مس رفسنجان خواهند داشت.

این مسابقه برای هافبک‌های مس رفسنجان اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت و منتظر محمد به همراه فرشید باقری با انگیزه‌های خاص مقابل هواداران استقلال حاضر خواهند شد و در مقابل هافبک‌های استقلال که جواد نکونام برنامه‌های خود را روی توانایی‌های آنها چیده است پلن‌های سرمربی استقلال را در میدان اجرا خواهند کرد و یک جنگ تمام عیار در میانه میدان شکل خواهد گرفت.

استقلال و مس رفسنجان فردا ساعت 19 در ورزشگاه آزادی مقابل هم به میدان خواهند رفت.