به گزارش "ورزش سه"، رونالدو 39 سال و 70 روز دارد ولی سن بیولوژیکی او از 32-33 تجاوز نمی‌کند. او می‌تواند از یک بازنشستگی طلایی در عربستان لذت ببرد اما جاه طلبی او آرام نمی‌گیرد.

کریستیانو در سال 2023 به عنوان بهترین گلزن جهان شناخته شد چرا که او در 58 بازی 53 گل به ثمر رساند و اکنون، پس از دو هت‌تریک متوالی، به نقطه عطفی بی‌سابقه رسیده است: تبدیل شدن به اولین بازیکن تاریخ که در چهار کشور بهترین گلزن شده است.

2006522

تماشای بازی او همچنان لذت‌بخش است. او هر بازی را با شور و شوق یک بازیکن جوان و تازه کار آغاز می‌کند. شاید بتوان از مقایسه او و ژوائو به نتیجه جالبی رسید.

شماره 14 بارسا کیفیت بالایی دارد، اما او حتی در این سن و سال جاه طلبی رونالدو را ندارد. به همین دلیل برای ژاوی بازیکنی همیشه ثابت نیست. همانطور که نه با سیمئونه، نه با لمپارد و نه با فرناندو سانتوس نبود. 

2002704

فلیکس پس از رهبری اتلتیکو در برتری 3-2 برابر سالزبورگ (کامبک اتلتی در سال 2020) گفته بود: «لیگ قهرمانان رقابتی است که من بیشتر از همه دوست دارم در آن بازی کنم. می‌توانید شادی را در من ببینید.» ژوائو آن موقع 20 ساله بود و انگار برای بازی در لالیگا انگیزه لیگ قهرمانان را نداشت ولی برای رونالدو چنین نبود و نیست.

برای کریستیانو، در 39 سالگی، بازی در هیچ رقابتی تفاوتی ندارد. برای او مهم نیست در لیگ عربستان است یا یورو 2024.  885 گل نتیجه همین جاه طلبی است و ژوائو بهتر است از بهترین گلزن تمام دوران یاد بگیرد.