به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم زیر 18 ساله‌های منچستریونایتد تیم جوانان لیورپول را با نتیجه 9-1 شکست دادند. شاید آن‌ها می‌خواستند با این نتیجه به تیم بزرگسالان نشان دهند که راه برد مقابل لیورپول چگونه است.

تیم جوانان شیاطین سرخ پس از دبل اتان ویتلی، با گل‌های جیمز اسکنلون و اتان ویلیامز از حریفشان 4-0 پیش افتاد و تنها گل لیورپول پیش از پایان نیمه اول توسط جوزف برادشاو به ثمر رسید.

در نیمه دوم، ویتلی هت تریک خود را تکمیل کرد و همچنین اسکانلون هم هت‌تریک کرد. دبل گابریله بیانچری و گل دیرهنگام اشتون میسین در نهایت این برد تاریخی را تکمیل کرد.

2007810

این برد برای تیم بزرگسالان یونایتد یک درس بود. روز یکشنبه منچستریونایتد باید در بازی حساسی به مصاف لیورپول برود که تاثیر زیادی در رقابت بالای جدول خواهد داشت.

شاگردان یورگن کلوپ به دنبال قهرمانی در لیگ برتر هستند و یونایتد تلاش خواهد کرد تا امیدهای کم خود برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا را زنده نگه دارد.

در مسابقه امروز تیم زیر 18 ساله‌های دو تیم، یونایتد 22 شوت داشت و 15 شوت از آنها به سمت دروازه بود، در حالیکه لیورپول فقط 9 شوت داشت اما فقط 4تای آن در چارچوب بود.