به گزارش "ورزش سه"، دیدار صنعت نفت آبادان و سپاهان، برای هر دو تیم بسیار سرنوشت‌ساز است. سپاهان بعد از توقف در بازی با تراکتور، برای ماندن در کورس قهرمانی دیگر هیچ فرصتی برای لغزش ندارد.

زردهای اصفهان که در حال حاضر 2 بازی کمتر از استقلال انجام داده‌اند و البته 9 امتیاز تا صدر جدول فاصله دارند، امیدوار هستند با پیروزی در آبادان، از تراکتور سبقت گرفته و همچنان یکی از مدعیان قهرمانی باقی بمانند. در نقطه مقابل صنعت نفت آبادان که در قعر جدول قرار گرفته، برای بقا در لیگ و فرار از منطقه سقوط، نیاز مبرمی به جمع‌آوری امتیاز در بازی‌های خانگی دارد.

با تشخیص کمیته داوران، قضاوت این دیدار به محمدحسین زاهدی‌فر واگذار شده. داور 38 ساله‌ای که فصل گذشته برای اولین بار دربی تهران را سوت زد و در فینال جام حذفی هم در اتفاقی کم سابقه جایگزین اشکان خورشیدی مصدوم شد. 
اما در این فصل اوضاع چندان به کام این داور بوشهری نبوده. چرا که او دو بار در تست آمادگی جسمانی مردود شد و بدین ترتیب نیم فصل اول لیگ برتر را از دست داد.

زاهدی‌فر این فصل در هفته هجدهم بازی گل گهر و نساجی را سوت زده بود و حالا برای قضاوت دیدار صنعت نفت آبادان و سپاهان انتخاب شده است.