به گزارش "ورزش سه"، در پرسپولیس طی فصول اخیر گئورگی گولسیانی مامور نواختن پنالتی‌های سرخپوشان بوده است. مدافع گرجستانی که تبحر خاصی در زدن ضربات پنالتی دارد، البته برابر الدحیل قطر و در استادیوم آزادی خاطره تلخی در ذهن خود دارد و موقعیت طلایی تیمش را از نقطه پنالتی از دست داد.

طی هفته‌های اخیر البته حسین کنعانی زادگان توانسته در قامت گلزن برای پرسپولیس و تیم ملی ظاهر شود و از این حیث روحیه بالایی دارد. موضوعی که باعث شده تا او فعلا پنالتی زن اول سرخپوشان معرفی شود و در صورتی که شرایط داشت او مامور نواختن آن خواهد شد. با این حال گئورگی گولسیانی، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر نیز دیگر مدعیان پنالتی زدن در پرسپولیس هستند که در جریان بازی و با توجه به شرایط آن، یکی از آنها مامور زدن این ضربه خواهند بود.

کنعانی زادگان در آخرین بازی پرسپولیس موفق شده دو گل به نام خود کند و هر دو گل سرخپوشان برابر پیکان را به ثمر رسانده است. او در دیدار تیم ملی مقابل ترکمنستان نیز موفق به گلزنی شده و باید دید در سال جدید این روند را در پرسپولیس و در تقابل سخت مقابل گل گهر سیرجان و محمدرضا اخباری نیز قادر به تکرار خواهد بود یا خیر.