به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در دیداری حساس و تماشایی در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه اولدترافورد روبه‌روی لیورپول صدرنشین به میدان برود. 

نتایج نه چندان خوب شیاطین سرخ در چند هفته گذشته و خصوصا شکست دراماتیک و تلخ برابر چلسی در هفته قبل باعث شده است که آنها بیشتر از قبل برای کسب پیروزی در این دیدار تحت فشار باشند و امیدوار هستند که بتوانند با بردن لیورپول مانع از قهرمانی آنها در رقابت‌های این فصل شوند.

2005726

تن‌هاخ در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی اسپورت در این باره اظهار داشت: «ما می‌توانیم با استاندارد بسیار بالایی بازی کنیم. ما می‌توانیم با بهترین تیم رقابت کنیم و بهترین تیم لیگ برتر را شکست دهیم. وقتی این کار را انجام دهید، قادر به انجامش در اروپا هم هستید. ما باید یاد بگیریم که چطور نام‌های بزرگ را به زانو دربیاوریم. 

خیلی زود باید از بازی قبلی عبور کنیم. باید این شرایط را تغییر دهیم. احساس خوبی خواهیم داشت و بی‌صبرانه منتظر دیدارهای پیش رو هستیم. ما باید از انرژی خودمان استفاده کنیم اما در عین حال باید در این بازی دیوانه و خشمگین هم باشیم تا کار حریف را خراب کنیم. از روی خشم می‌توان انرژی زیادی گرفت و این کاری است که باید انجام دهیم.»