به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس سوله در یوونتوس با ملی پوش پرتغالی دیدار کرده و گفتگو با این مهاجم را به یاد آورد.

ماتیاس سوله که در حال حاضر به صورت قرضی از یوونتوس در فروزینونه بازی می‌کند، در مورد زمانی که با کریستیانو رونالدو در محل تمرین بیانکونری‌ ملاقات کرد، صحبت کرد.

او در مصاحبه با ESPN آرژانتین گفت: "از اینکه او چه آدم خوبی بود، تعجب کردم. من او را به صورت دقیق نمی‌شناختم، اما از او زیاد شنیده بودم. این یک نابغه است. یادم هست یک روز رفتیم غذا بخوریم و او کنارم نشست. جاهای خالی دیگری هم وجود داشت. استرس داشتم، چون تا به حال با او صحبت نکرده بودم.

شروع کردیم به صحبت و در مورد همه چیز حرف زدیم. همه رفتند و او همچنان با من حرف می‌زد و در مورد مسائل مختلف توضیح می‌داد. می‌گویند کریستیانو رونالدو این‌گونه است، اینچنین است یا آنچنان است، اما حقیقت این است که او یک نابغه است. او در مورد همه چیز با من صحبت کرد، ماشین‌ها، مادرید..."

2008287

سوله همچنین با وجود اینکه هیچ بازی ملی‌ای برای آرژانتین نداشته، فرصت دیدار با مسی را داشته است: "من دیرتر به محل تمرین رسیدم و وقتی وارد اتاق شدم، او منحصراً برای احوال‌پرسی از ما بیرون آمد. من به او گفتم چون با او دست داده‌ام دیگر دست‌هایم را نمی‌شویم (باخنده). من چیز زیادی نگفتم، اما می‌توان گفت که او فرد بسیار خوبی است."