به گزارش ورزش سه، در اواسط نیمه دوم بازی یونایتد مقابل لیورپول بود که پاس اشتباه کوانسا، مدافع جوان لیورپول، در میانه زمین به برونو فرناندز رسید و هافبک پرتغالی و کاپیتان منچستر از فاصله ۴۰ متری با یک ضربه تماشایی و غافلگیرکننده دروازه کائومین کلهر، دروازه‌بان جوان لیورپول را باز کرد.

این گلی تاثيرگذار در سرنوشت بازی بود و با توجه به نحوه به ثمر رسیدن باعث افت روحی شدید لیورپول و از دست رفتن بازی در دقایقی طولانی توسط آنها شد، در حالی که پیش از این آنها بارها و بارها فرصت فروریختن دروازه حریف را داشتند.

فرناندز که بعد از این گل انگشتان اشاره دو دستش را به سمت لبش می‌برد تا شادی خاصی انجام داده باشد، از زمان ورودش به فوتبال انگلیس با منچستریونایتد در سال ۲۰۲۰ پنجاه گل برای این باشگاه به ثمر رسانده است تا بدل به سومین پرتغالی بشود که به این حد نصاب در فوتبال انگلیس می‌رسد.

2008526

او یکی از بازیکنان کلیدی شیاطین سرخ است و با وجود روزهای دشواری که قرمزها پشت سر می‌گذارند، همچنان مورد احترام هواداران است. او در مجموع ۲۲۶ بار برای یونایتد به میدان رفته، ۷۴ گل در رقابت‌های مختلف به ثمر رسانده و در لیگ برتر نیز آمار او ۱۵۴ بازی و ۴۰ گل است.

پیش از او کریستیانو رونالدو ۱۰۳ گل و دیوگو ژوتا ۵۶ گل، دو بازیکن پرتغالی دیگری بودند که از دیوار ۵۰ گل در لیگ برتر عبور کردند.