به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه‌شنبه در چارچوب دیدارهای رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‎‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبه‌روی منچسترسیتی به میدان برود. 

این بازی از اهمیت خاصی برای هر دو طرف برخوردار است. شاگردان کارلو آنچلوتی به دنبال گرفتن انتقام شکست تلخ و سنگین فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی هستند و شاگردان پپ گواردیولا هم می‌خواهند از عنوان قهرمانی‌شان در این رقابت‌ها دفاع کنند. 

2002007

رودیگر در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه رئال مادرید درباره این بازی اظهار داشت: «بی‌صبرانه منتظر دوئل با هالند هستم. دیدارهایی هست که همیشه رویای آن را در سر دارید. بخشی از این بازی بودن باورنکردنی است. آنها بازیکنان خوب بسیاری دارند و فقط هالند نیست. 

مشخصا هالند مهاجم بسیار خاص و درخشانی است. من واقعا بی‌صبرانه منتظر این بازی هستم اما انتظار همه دیدارها را به همین شکل می‌کشم و هیچ کدام فرقی با دیگری برای من ندارند چون دوست دارم در همه بازی‌ها خوب بازی کنم. 

با تمام احترامی که برای دیگر باشگاه‌هایی که برایشان بازی کردم و باشگاه‌های بزرگی هم بودند قائل هستم، فکر می‌کنم نمی‌توان آنها را با رئال مادرید مقایسه کرد. رئال 14 قهرمانی در لیگ قهرمانان دارد. اینجا همیشه بدون این که چیزی گفته شود تمرکز روی قهرمانی در لیگ قهرمانان است.»