به گزارش "ورزش سه"، دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از دقایقی دیگر آغاز می‌شود و امشب رئال مادرید و منچسترسیتی در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت و در دیگر بازی امشب آرسنال از بایرن مونیخ میزبانی می‌کند.

فرداشب هم قرار است پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا بازی کند و دورتموند هم مقابل اتلتیکومادرید قرار بگیرد. روزهای سرنوشت ساز این رقابت‌ها آغاز شده و پیش بینی برای قهرمان هم کم کم بیشتر می‌شود.

پیتر اشمایکل، دروازه‌بان افسانه‌ای منچستریونایتد و تیم ملی دانمارک، میهمان برنامه سی‌بی‌اس اسپورت برای پوشش بازی‌های امشب چمپیونزلیگ بود و پیش بینی خود از برنده نهایی این رقابت‌ها را اعلام کرد.

2009124

اشمایکل اینطور پیش بینی کرد که رئال می‌تواند سیتی را را شکست دهد و بایرن مونیخ هم از سد آرسنال می‌گذرد. در سوی دیگر نمودار او اینطور پیش بینی کرد یک نیمه نهایی اسپانیایی بین اتلتیکومادرید و بارسلونا برگزار شود.

به عقیده اشمایکل رئال می‌تواند بایرن را شکست داده و همچنین بارسلونا از سد اتلتیکو بگذرد تا این دو تیم در فینال به مصاف هم بروند که در این فینال اسپانیایی هم رئال قهرمان شده و جام را بالای سر ببرد.