به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی بایرن مونیخ به میدان رفت و دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی 2-2 رضایت دادند. 

بسیاری پیش‌بینی می‌کردند که شاگردان میکل آرتتا با توجه به شرایط خوب چند هفته اخیرشان در لیگ برتر انگلیس بتوانند به آسانی برابر بایرن که این فصل شرایط چندان خوبی نداشته است به پیروزی برسند اما شرایط به این شکل پیش نرفت و آنها در نهایت با نتیجه 2-2 متوقف شدند.

2009147

هامان پس از پایان این بازی در گفتگو با اسکای اسپورت اتریش اظهار داشت: «آرسنال در 10 دقیقه اول بازی تیم برتر زمین بود اما پس از آن بایرن به مدت 80 دقیقه توپ و میدان را در اختیار داشت. آنها فوق العاده عالی دفاع کردند. هر از گاهی توپ را از دست دادن اما فورا با هفت یا هشت نفر به دنبال باز پس گرفتنش رفتند. 

با وجود این که مالکیت توپ برای آرسنال خوب بود اما آنها به سختی فرصتی برای گلزنی پیدا کردند. گل مساوی هم کاملا اتفاقی به ثمر رسید. فکر می‌کنم که این نتیجه مساوی برای آرسنال خیلی خوشحال کننده بود. این بازی یکی از بهترین نمایش‌های بایرن در چند وقت اخیر بود و آنها باید برنده می‌شدند.»