به گزارش "ورزش سه"، دورتموند امشب در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکومادرید با نتیجه‌ 2-1 شکست خورد.

در این بازی دورتموند در نیمه اول با نتیجه 2-0 بازنده به رختکن رفت و در نیمه دوم علیرغم ارائه نمایشی متفاوت در نهایت در دقیقه 81 توسط سباستین هالر به یک گل رسید.

ادین ترزیچ معتقد است که تیمش شایسته کسب تساوی در بازی رفت بود و آن‌ها باید بازی را بهتر آغاز می‌کردند.

2009497

ترزیچ درباره بازی گفت: "قطعاً انتظارات متفاوتی از شروع بازی داشتیم. 30 دقیقه اول به اندازه کافی خوب نبود. وقتی اشتباهات زیادی در این سطح مرتکب می‌شوید، قبل از اینکه متوجه شوید، تمام می‌شود. با این حال، ما آن را نپذیرفتیم. در نیمه دوم، به وضوح می‌توانستید ببینید که ما چه توانایی‌هایی داریم. حالا کار ما در مورد بررسی نکات مثبت نیمه دوم است."

بولت سپاهانعملکرد متفاوت دورتموند در نیمه دوم؟

تیم حریف منتظر اشتباهات ما بود و با اشتباهات به آن‌ها فرصت خیلی زیادی دادیم. دو موقعیت آسان به آن‌ها دادیم تا جلوی دروازه ما بیایند و بی رحمانه از آن سواستفاده کردند. همچنین بازیکنان زیادی داشتیم که برای اولین بار در این سطح یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را تجربه می‌کنند.  ما از آن آگاه هستیم، اما واکنش به نتیجه نیمه اول بسیار مهمتر بود. هدف ما در نیمه دوم تمرکز روی نیمه دوم و بردن آن بود. من معتقدم که شایسته زدن گل تساوی بودیم.

بولت سپاهانشانس صعود به نیمه نهایی؟

امروز ما بیشتر احساسی عمل می‌کردیم. در نیمه دوم احساس کردیم که باید متمرکز بمانیم و از ریتم خارج نشویم. اگر بتوانیم آن را برای 90 دقیقه و حتی 120 دقیقه حفظ کنیم، بازی هفته آینده بسیار هیجان انگیز خواهد بود.