به گزارش ورزش سه، امروز ورزشگاه محمد بن زاید در ابوظبی شاهد ال‌کلاسیکوی هیجان انگیز عربستان بین الهلال و الاتحاد در فینال سوپرکاپ عربستان در سال 2024 خواهد بود.

مارسلو گایاردو، سرمربی الاتحاد، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: یک رویارویی مهم در انتظار ماست. در برابر یک تیم قدرتمند بازی داریم و با انگیزه و اشتیاق بالایی وارد مسابقه می‌شویم. آماده کسب عنوان قهرمانی هستیم.

وی افزود: بازی‌های گذشته ما مقابل الهلال متفاوت بود اما در مجموع عملکرد تیم ما فوق‌العاده بود، به خصوص در سه دیداری که من هدایت تیم را برعهده داشتم.

1996845

گایاردو توضیح داد: در مسابقات گذشته هیچ تفاوتی بین ما و الهلال از نظر سطح رقابت وجود نداشت و فقط تفاوت‌های ساده بود که در تعیین نتیجه موثر بود.

سرمربی الاتحاد تاکید کرد: باید در بازی فینال مقابل الهلال در کار تیمی برتر باشیم. رمز پیروزی من این است که در طول بازی تمرکز کامل داشته باشم و در بعد تهاجمی از فرصت‌ها استفاده کنم.

گایاردو در پایان گفت: الهلال تیم بسیار قدرتمندی است، اما ما همیشه در بازی‌های خود با آنها با نظرم وارد مسابقه شده‌ایم و امیدوارم در فینال هم این روند ادامه پیدا کند.