به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش بود که به شکل رسمی اعلام شد میکل آرتتا قرارداد خود با باشگاه آرسنال را تا سال 2025 تمدید کرده است. توپچی ها در این فصل تحت هدایت سرمربی اسپانیایی روزهای خوبی را تجربه کرده اند و در حال حاضر در رتبه چهارم جدول قرار دارند؛ موضوعی که باعث شده در فاصله چهار هفته مانده به پایان مسابقات آرسنال از شانس خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برخوردار باشد.

میکل آرتتا بعد از تمدید قرارداد با آرسنال در این رابطه گفت: "هدف اصلی من تعیین و القای ارزش ها و احترام به این بود که چگونه همه قرار است نماینده این باشگاه فوتبال باشند و چگونه همه قرار است از این باشگاه فوتبال دفاع کنند. و چگونه می خواهیم آن را به هواداران خود منتقل کنیم. مورد دوم داشتن هویت مشخص است. چگونه قرار است بازی کنیم، چه تیمی می خواهیم باشیم و چگونه این کار را انجام خواهیم داد. من فکر می کنم که اکنون به وضوح همه این مسائل توسط همه تعریف شده است."

آرتتا در ادامه گفت: "این منجر به اتحادی شده است که ما اکنون در اطراف باشگاه و با هواداران خود داریم و سپس موفقیت در زمین مشخص خواهد شد. در دو فصل و نیم توانستیم دو جام را به ارمغان بیاوریم. ما همه چیز برای موفقیت داریم. اما یکسری اصول اولیه برای من وجود داشت که ما همچنان در حال ساختن آن هستیم."

گفتنی است آرسنال روز یکشنبه در یک بازی مهم به مصاف لیدزیونایتد خواهد رفت و پیروزی در این دیدار حساس می تواند یک گام دیگر را شاگردان میکل آرتتا را به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک تر کند.