آنچه برای سایپا در لیگ آزادگان رخ می دهد باور نکردنی است...

سایپا در ادامه رقابتهای لیگ آزادگان در حالی مقابل استقلال ملاثانی متوقف شد که از دقیقه 60 با یک بازیکن کمتر بازی می کرد.

به گزارش طرفداری، شب گذشته در یکی از بازی های هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان سایپا در خانه خود به مصاف استقلال ملاثانی رفت که این بازی بدون گل به پایان رسید. در این بازی محمد مسلمی از سایپا با دریافت دو کارت زرد از داور از زمین اخراج شد. عجیب اینجاست که این اتفاق برای بار چهارم در 5 بازی اخیر سایپا رخ می دهد. سایپا هفته قبل در تقابل با شمس آذر قزوین درست در همین دقایق 60 تا 65 اخراجی داد و فرشاد اسدی با دریافت کارت قرمز از بازی بیرون رفت، هفته قبل از آن هم باز در همین دقایق یکی از بازیکنانش (علی خدایی) مقابل پارس جنوبی جم اخراج شد. قبل از آن هم مقابل مس شهر بابک، اواسط نیمه دوم نیما مختاری اخراج شده بود تا سایپا صاحب رکوردی اعجاب انگیز شود.

شاگردان امید روانخواه با ادامه این روند باید فوتبال ده نفره و بازی با یک بازیکن کمتر را تمرین کنند! سایپا در حال حاضر در رده دوازدهم لیگ آزادگان است. این تیم که شروع ناامید کننده ای در این رقابتها داشت، بعد از ناکامی در هفته های اولیه، امید روانخواه را به خدمت گرفت و عملکرد بهتری را به نمایش گذاشت اما اتفاقات عجیب مثل همین اخراج های سریالی مانع نتیجه گیری بهتر سایپا شده است.