به گزارش "ورزش سه"، رافائل بنیتس پس از چندین هفته کسب نتایج ضعیف سرانجام شانزدهم ژانویه از هدایت اورتون برکنار شد تا این باشگاه به دنبال پیدا کردن جانشینی برای این مربی اسپانیایی باشد.

دو روز پیش  سایت گل مدعی شد که فرانک لمپارد بالاتر از دانکن فرگوسن و ویتور پریرا پس از چندین جلسه مصاحبه که روز جمعه در لندن برگزار شده، توانسته توجه مدیران اورتون را به خود جلب کند و در نهایت دقایقی پیش این خبر رسمی شد.

 

 

 

 

لمپارد فصل 19-2018 دوره موفقی به عنوان مربی دربی کانتی داشت و سپس به باشگاه سابقش چلسی بازگشت و هدایت آن را قبول کرد. دوران لمپارد در چلسی اما خوب نبود و او ژانویه 2021 اخراج شد و جای خود را به توماس توخل داد.

 

 

 

 

پس از یک سال دوری از مربیگری او حالا هدایت اورتون را قبول کرده است. انتظار می‌رود لمپارد با کادر فنی و افراد مدنظر خودش که یک سال قبل پیش از جدایی از چلسی نیز با آنها کار می‌کرد به این تیم ملحق شود. گفته می شود یکی از دستیاران او نیز اشلی کول خواهد بود.

 

در طول این مدت و پس از جدایی بنیتس، فرگوسن به صورت موقت هدایت این تیم را برعهده داشته و در تنها دیداری که روی نیمکت اورتون نشسته شکست 0-1 برابر استون ویلا را تجربه کرده است.