به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران بعد از برد ارزشمند هفته بیست و چهارم برابر شمس آذر در حالی تمرینات خود برای بازی با تراکتور را آغاز خواهد کرد که سنگربان این تیم هدفی جداگانه در این مسابقه را دنبال خواهد کرد.

حسینی که با وجود پیروزی تیمش برابر شمس آذر موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیمش نشد، امیدوار است با کلین شیت در بازی برابر تراکتور، علاوه بر رسیدن به پانزدهمین کلین شیت فصل، شاهد پیروزی تیمش باشد تا به این ترتیب فاصله خود در صدر جدول بیشترین تعداد بسته نگه داشتن دروازه را با حسین پورحمیدی به دو برساند.

2012997

گلر تراکتور که روز گذشته برابر نساجی از روی نقطه پنالتی دروازه اش باز شده، حالا با سیزده کلین شیت در رده دوم برترین گلر فصل این نظر، قرار دارد.

حسینی که در این فصل یکی از آماده ترین بازیکنان استقلال و لیگ است، به عنوان یکی از دو دروازه‌بان تیم ملی فوتبال، امیدوار است در ادامه فصل هم نمایش قابل قبولی داشته باشد تا در پایان لیگ بار دیگر فرصت بازی در لباس تیم ملی را پیدا کند.

گلری که پس از اتفاقات رخ داده در اراک با جریمه کمیته انضباطی مواجه شد که با صحبت‌هایش پس از بازی با شمس آذر و تشکر از کمیته انضباطی بابت رسیدگی و تعیین تکلیف سریع موضوع، نشان داد اعتراضی به این رای نداشته و آماده است تا در ادامه فصل برای تیمش مثمر ثمر باشد.