محمدرضا سلیمانی با زدن هفتمین گل این فصل خود را به رضا جعفری رساند تا به طور مشترک بهترین گلزن قوی سپید باشد. با این تفاوت که رضا جعفری ۶ گل دور رفت زد و یک گل در دور برگشت اما سلیمانی برعکس، یک گل در دور رفت و شش گل در دور برگشت!

ملوان به لطف این زوج درخشان این فصل نتایج بسیار خوبی گرفته و آنها با گل‌های سرنوشت‌ساز خود امتیازات زیادی به حساب قوی سپید واریز کرده‌اند. رضا جعفری یک گل از نقطه پنالتی زده و سلیمانی دو گل اما دور برگشت سلیمانی ستاره بی چون و چرای ملوان بوده است. او دور رفت تنها یک گل زد، از روی نقطه پنالتی مقابل تیم مس در دیداری که ملوان ۴-۱ در رفسنجان پیروز شد. اما دور برگشت سلیمانی ابتدا هفته هفدهم تک گل ملوان را به استقلال زد، مسابقه‌ای که ۱-۱ تمام شد. سپس در هفته هجدهم در اهواز دوباره گل برتری ملوان را به فولاد زد اما باز هم بازی ۱-۱ مساوی شد.

در هفته نوزدهم سلیمانی در سومین بازی متوالی برای ملوان گل زد و این بار گل او ۳ امتیاز بازی با گل گهر را به حساب ملوان واریز کرد. این اتفاق در هفته بیست و یکم مقابل صنعت نفت تکرار شد و دوباره سلیمانی زننده تک گل مسابقه در انزلی بود و ملوان ۳ امتیاز را از صنعت نفت گرفت. در هفته بیست و دوم او در قائمشهر دوباره یک گل سه امتیازی به نساجی زد تا ملوان دربی شمال را ببرد. حالا در هفته بیست و چهارم او در همان نیمه اول دروازه سپاهان را باز کرد اما این بار خوش شانس نبود، چرا که تیم حریف در نیمه دوم کامبک زد و ملوان از این گل به امتیازی نرسید.