به گزارش "ورزش سه"، الهلال این هفته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا روبه‌روی العین به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 به پیروزی برسد اما با توجه به شکست در دیدار رفت در مجموع با نتیجه 4-5 شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

این خبر چندان خوبی برای آنها نبود که امیدوار بودند بتوانند بار دیگر راهی دیدار فینال شوند و جام قهرمانی را در فصلی که نمایشی بسیار خوب و قدرتمندانه در رقابت‌های لیگ عربستان و در مراحل قبلی لیگ قهرمانان آسیا به نمایش گذاشته بودند به دست آورند.

2014324

با این حال، به نظر می‌رسد که ژسوس این باخت را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را روی رقابت‌های لیگ عربستان گذاشته است. این مربی پرتغالی با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت: «این فرصت جدیدی برای ماست که بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم! حالا تمرکزمان روی هدفی است که داریم و می‌دانیم که بهترین هواداران را در کنارمان داریم! پیش به سوی اهداف‌مان!»

الهلال در این فصل صدرنشین بی‌چون و چرای لیگ عربستان بوده و در حال حاضر با ۷۷ امتیاز در جایگاه اول قرار دارد و این در حالی است که النصر با ۹ امتیاز کمتر و یک بازی بیشتر در تعقیب آنها است.