به گزارش "ورزش سه"، آنتونی الانگا در ماه های اخیر عملکرد درخشانی از خود نشان داده است. این بازیکن جوان ابتدا در ماه ژانویه در لیگ برتر مقابل برنتفورد گلزنی کرد و سپس دروازه لیدز و البته اتلتیکومادرید را نیز باز کرد تا خود را به عنوان یک استعداد ویژه در یونایتد معرفی کند.‌ او حالا بیشتر در یونایتد فرصت حضور در میدان را پیدا می کند و بسیاری معتقد هستند که آینده درخشانی در انتظار این بازیکن خواهد بود.

آنتونی الانگا، در مصاحبه با اسکای اسپورتس، گفت: "من با تماشای منچستریونایتد و رونالدو در اولدترافورد بزرگ شدم، بنابراین اکنون که بتوانیم با هم بازی کنیم، فقط یک احساس شگفت‌انگیز است. بازیکنان دیگری نیز وجود دارند که به من کمک کرده‌اند. افرادی مانند ویکتور لیندلوف، خوان ماتا. و برونو فرناندز. من در تمرینات با کریستیانو زیاد صحبت می کنم و او همیشه به من توصیه می کند.

من همچنین از زلاتان ابراهیموویچ در تیم ملی چیزهای زیادی یاد گرفته ام. او توصیه های خوبی به من کرده است. بنابراین من تجربیات زیادی در اطراف خود دارم که می تواند به من کمک کند تا به سطح بعدی برسم. تیری آنری کسی است که وقتی بزرگ شدم دوست داشتم تماشایش کنم. او می توانست در بال چپ، وینگر راست و به عنوان مهاجم بازی کند. او قوی بود، سریع بود و تمام کنندگی خیلی خوبی هم داشت. من هنوز هم امروز به کلیپ های او نگاه می کنم و سعی می کنم از شیوه بازی او چیزی یاد بگیرم."

آینده با اریک تن‌هاخ: "شما می توانید نحوه بازی آژاکس در اروپا را ببینید. او یک مربی بزرگ با سابقه فوق العاده در اروپا است. من دیده ام که او چقدر با بازیکنان جوان در حال رشد خوب است، بنابراین این یکی از دلایل است. من واقعا هیجان زده هستم که با او کار کنم. تجربه او در اروپا، پرورش بازیکنان جوانی مثل خودم و بازیکنان جوان دیگری که در راهند. او فوتبال هیجان انگیزی را به اولدترافورد خواهد آورد. همه چیز از پیش فصل شروع می شود و اینکه ما چگونه هستیم. باید دستورالعمل ها و تاکتیک های او را بپذیریم."