به گزارش ورزش سه، مهدی شیری مدافع تیم تراکتور پس از پیروزی مقابل ذوب آهن در جام حذفی به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و ابراز امیدواری کرد که در مسابقات آینده هواداران این تیم از آنها حمایت کنند و با ریکاوری مناسب آماده بازی با استقلال شوند.

مدافع راست تراکتور درباره با ذوب آهن گفت: بازی خیلی سختی بود، می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما شانس هایمان به گل تبدیل نشد و بازی به وقت‌های اضافه و پنالتی کشیده شد، خیلی خوشحالم که توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

شیری در واکنش به درخشش پورحمیدی و آشتی‌با هواداران تراکتور گفت: در تیم‌های بزرگ این اتفاقات طبیعی است، برای حسین پورحمیدی خیلی خوشحالم و امیدوارم برای بازی بعدی که با استقلال است هوادرانمان به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند، امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم و آماده مسابقه شویم.

مدافع تراکتور در واکنش به حضور مطهری و حضور احتمالی گل‌محمدی در تراکتور گفت: آقای مطهری به من لطف دارند، در پرسپولیس و پیکان در کنار ایشان بودم، مربی بادانش و رزومه ای هستند، آقای گل‌محمدی هم از مربیان با رزومه هستند و امیدوارم روز به روز کادرفنی ما بهتر شود.

مهدی شیری در واکنش به حذف استقلال و پرسپولیس از مسابقات گفت: جام شگفتی‌ها است و تیم‌های بزرگ و مدعی نمی‌توانند نتیجه بگیرند، در این مسابقات ریسک باید کم باشد و امیدوارم مسیرمان به شکلی باشد که در انتها بتوانیم قهرمان شویم.

او در انتها نسبت به بازی بعدی این تیم مقابل استقلال گفت: تمرکز ما روی تیم خودمان است و با تیم خاصی کاری نداریم، تلاش می‌کنیم ریکاوری کنیم و آماده این بازی سخت و حساس شویم و به نظرم هر تیمی کمتر اشتباه کند پیروز می‌شود.