به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف برایتون رفت و با نتیجه 0-4 برابر این تیم شکست خورد. 
این شکست باعث شد که آنها آخرین فرصت حضور در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را هم از دست بدهند و فصل بعد در این رقابت‌ها حضور نداشته باشند. 
رونالدو در آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالاتی تابستان سال گذشته از یوونتوس جدا شد و پس از 12 سال دوری از منچستریونایتد، بار دیگر پیراهن این تیم را به تن کرد. 
این موضوع چندان به مذاق هواداران یوونتوس خوش نیامده بود و حالا آنها فرصتی پیدا کردند که ناراحتی خودشان را از این اتفاق نشان دهند و رونالدو را در شبکه‌های اجتماعی به سخره بگیرند. 
بعضی از آنها با انتشار تصاویری از رونالدو نوشتند:« وقتی یووه را برای فتح لیگ قهرمانان ترک می‌کنی و حتی نمی‌توانی مجوز حضور در این رقابت‌ها را به دست بیاوری.»

 


بعضی دیگر نیز با به اشتراک گذاشتن عکس ناراحتی این بازیکن نوشتند:«صورت کریستیانو رونالدو د فصل آینده وقتی در مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا هت‌تریک می‌کند.»
خواهر رونالدو که در ماه‌های پایانی حضور این بازیکن در تورین بارها از عملکرد یووه انتقاد کرده بود نیز هدف این حملات قرار گرفت. یکی از هواداران یووه نوشت:« این همان تیم بزرگی است که برادر او شایستگی حضور در آن را داشت؟؟؟»
هوادار دیگری اظهار داشت:« او ما را ترک کرد تا به تنها باشگاه اروپایی دیگری در لیگ‌های معتبر ملحق شود که در وضعیتی بدتر از ما قرار دارد. از لیگ اروپا لذت ببر، کریستیانو.»
با این حال به نظر می‌رسد که بعضی از هواداران این باشگاه ایتالیایی نیز از جدایی رونالدو حسرت می‌خورند. یکی از کاربران نوشت:«ما در لیگ قهرمانان هستیم و تو نه... می‌توانستی یک سال دیگر بمانی و ما اسکودتو را فتح می‌کردیم.»