به گزارش ورزش سه، در شرایطی که فدراسیون فوتبال موجی از اختلافات و شکاف های درونی را پشت سر می‌گذارد امروز اعضای هیئت رئیسه و حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون فوتبال به همراه میرشاد ماجدی سرپرست در جلسه ای برای بررسی مسائل فدراسیون حاضر شده اما با غیبت مهرداد سراجی این جلسه از رسمیت افتاد تا این نشست تبدیل به جلسه هم اندیشی شود!

نکته جالب حضور احمدرضا براتی یکی از اعضای مخالف بود که گفته می‌شد  در نشست امروز هیئت رئیسه شرکت نخواهد کرد. همچنین شهره موسوی دیگر عضو هیئت رئیسه فدراسیون که به دلیل مسائل مالی در بازداشت به سر می‌برد از طریق اسکایپ در جلسه حاضر شده تا تنها علت از رسمیت افتادن جلسه غیبت سراجی باشد.

با توجه به انتشار اخبار ناامید کننده از بروز اختلافات شدید بین اعضای هیئت رئیسه فدراسیون، طرفداران فوتبال ایران با نگرانی و خشم تحولات این نهاد تصمیم ساز فوتبال ایران را رصد می‌کنند.
با از رسمیت افتادن این جلسه به نظر این آخرین نشست هیئت رییسه تا روز مجمع خواهد بود که در آن قرار است درمورد صندلی ریاست فدراسیون و عزل شهاب عزیزی خادم بحث شود.


مهرداد سراجی مدیر پیشین باشگاه سایپا امروز با غیبت در جلسه هیئت رییسه این نشست را از رسمیت انداخت . نابسامانی فعلی در فدراسیون فوتبال بی‌سابقه است.
 

در حال حاضر هیئت رییسه فاقد سه عضو است؛ عزیزی خادم (عزل) ، حیدر بهاروند و حمیدرضا مهرعلی که این دو نیز بعد از استعلام از ای اف سی در جلسه جنجالی اسفند ماه هیئت رییسه از حضورشان در هیئت رییسه جلوگیری شده است. با این اوصاف و با غیبت سراجی ، این عضو موفق شد جلسه ر از رسمیت بیندازد.