به گزارش "ورزش سه" بعد از چند روز گمانه‌زنی درباره آینده فوتبالی فردین رابط، هافبک 20 ساله استقلال که در لیست مازاد فرهاد مجیدی قرار گرفته بود و در نیم‌فصل نخست نتوانست حتی برای دقایقی در ترکیب آبی‌ها به میدان برود، صبح امروز این بازیکن مقصد جدید فوتبالی‌اش را رونمایی کرد و با مدیران شهر خودرو به توافق رسید.

 

رابط در شرایطی از استقلال جدا شد، که این جدایی قرضی بوده و او صرفاً تا پایان لیگ بیست و یکم قرار است در تیم شهر خودرو باشد و بعد از اتمام این قرارداد قرضی با توجه به باقیماندن 3 سال از قراردادش با آبی‌ها، او مجدد به استقلال باز می‌گردد و در صورت صلاحدید باشگاه برای این تیم در فصل آینده به میدان خواهد رفت.

 

جالب آن‌که در پی توافق مدیران باشگاه استقلال و شهر خودرو، باشگاه مشهدی برای جذب فردین رابط 200 میلیون تومان به آبی‌ها پرداختی داشته و مقرر شده تا حق و حقوقات رابط در دوران حضور قرضی‌اش در شهر خودرو برعهده مدیران این باشگاه باشد.

 

گفتنی است که فردین رابط بعد از جذب پیام ملکیان و مرتضی سجادی، سومین خرید شهر خودرو در نقل و انتقالات زمستانی است و به نظر می‌رسد که در روزهای آینده بازیکنان بیشتری به عضویت این تیم در خواهند آمد، چرا که سهمیه‌های لیگ برتری شهر خودرو در بازار زمستانی هنوز استفاده نشده است.