به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته بیست و نُهم لیگ دسته اول فوتبال ایران از ساعت 17 امروز با انجام دو مسابقه همزمان آغاز شد که در یکی از بازی‌ها، تیم دریا بابل در ورزشگاه شهدای سیمرغ کیاکلا به مصاف تیم رده یازدهمی مس شهربابک رفت.

ابوالفضل هاشمی، سید جلال عبدی، علی خانلرزاده، رضا علیاری، امیر لطفی‌پور، سینا قنبرپور، امیرحسین باقرپور، میلاد جهانی، امید منصوری، محمد‌قاسمی‌نژاد و مهدی مومنی 11 بازیکنی بودند که داوود سیدعباسی در ترکیب دریا بابل مقابل مس شهربابک قرار داد.

میلاد جهانی، بازیکن شناخته شده دریا بابل که در هفته‌های اخیر نمایش خوبی در ترکیب این تیم داشت، در دقیقه 30 بازی امروز هم توانست دروازه مس شهربابک را باز کند و پیش بیفتد.

دریا بابل که امیدوار بود با کسب پیروزی در بازی امروز صعود دو پله‌ای در جدول لیگ یک داشته باشد و به رتبه چهاردهم برسد و از منطقه سقوط فاصله بگیرد، برتری خود را تا دقیقه 90 حفظ کرد و از مس شهربابک پیش بود، اما در هشت دقیقه‌ی تلف شده در نیمه دوم، شوک بزرگی به شاگردان داوود سیدعباسی وارد شد.

مس شهربابک با وجود اینکه بازی امروز اهمیتی برای آنها نداشت، در دقیقه 5+90 توانست گل تساوی را به ثمر برساند و مانع از برتری دریا بابل در حضور تماشاگرانش شود.

شاگردان سیدعباسی با این تساوی بدموقع و نتیجه یک بر یک در بازی امروز 23 امتیازی و در جایگاه پانزدهم جدول لیگ دسته اول ماند و توانست از جمع سه گزینه سقوط فاصله بگیرد و مس شهربابک نیز با 37 امتیاز در رتبه یازدهم جدول ایستاد.