به گزارش "ورزش سه"، وستون مک‌کنی، ستاره تیم ملی آمریکا، ساعتی قبل قربانی هکرهای شبکه‌های اجتماعی شد و عکس حساب کاربری او با پیراهن منچستریونایتد منتشر شد.

امشب عکسی از مک‌کنی با پیراهن تیم انگلیسی یونایتد در صفحه فیس‌بوکش منتشر شد و عبارت "من اینجام" همراه آن به چشم می‌خورد. این عکس به سرعت حذف شد اما در حال حاضر سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده است.

2017854

این اولین پست در صفحه این بازیکن آمریکایی در نزدیک به یک سال گذشته بود؛ آخرین پست او در ژوئن 2023 منتشر شد. این پست در زمان عجیبی منتشر شده چون یوونتوس در حال حاضر با مک‌کنی برای تمدید قرارداد به بن بست رسیده است.

سایت کالچومرکاتو ایتالیا تایید کرد که حساب کاربری این بازیکن هک شده و به سرعت این تصویر حذف شد تا صفحه به حالت عادی بازگردد. به نظر می‌رسد که این اقدام شاید توسط اطرافیان این بازیکن صورت گرفته تا به نوعی شایعاتی درمورد آینده او و احتمال پیوستن به یونایتد را مطرح کنند.

او در تابستان امسال از تورین جدا خواهد شد. مک‌کنی فصل گذشته به صورت قرضی برای لیدزیونایتد در لیگ برتر بازی کرد اما پس از سقوط این باشگاه، به ایتالیا بازگشت.