به گزارش ورزش سه، ابولفضل جلالی فول بک خلاق استقلال که در صدر جدول گلسازترین بازیکنان لیگ قرار دارد در بازی با تراکتور نتوانست موقعیت چندانی روی دروازه حریف خلق کند و سبک بازی و حساسیت مسابقه دلیل اصلی این اتفاق بود.

جلالی در بازی‌های پیشبین استقلال زمانی که بازیکنان استقلال در محوطه جریمه استقرار دارند و جایگیری انجام دادند با اضافه شدن از خط دفاع و دریافت توپ در سمت چپ آن هم در حال حرکت با توپ ارسال روی دروازه را انجام می‌دهد و همین موضوع باعث بهم ریختگی خط دفاعی حریف و خلق موقعیت روی دروازه رقبا می‌شود، او در بازی شمس آذر با همین روش مهرداد محمدی را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و گل اول استقلال به ثمر رسید.

حساسیت دیدار تراکتور و استقلال باعث شده بود که دو تیم با فشردگی بیشتری در خط هافبک و دفاع حضور داشته باشند و همین مسئله فضای کمتری در اختیار مهاجمان استقلال قرار داده بود، همچنین مدافعان این تیم برای فرار از یارگیری مستقیم به عقب باز می‌گشتند و حرکات انفجاری ابوالفضل جلالی در این مسابقه راه به جایی نبرد.

2017852

رقیب اصلی جلالی، ریکاردو آلوز هم در این مسابقه در خلق موقعیت چندان موفق نبود و نتوانست پاس گل به نام خودش ثبت کند تا همچنان هر دو بازیکن با 9 و 8 بازیکن در صدر جدول گلسازترین بازیکنان لیگ قرار بگیرند و روبرتو تورس با پاس گلی که مقابل مس رفسنجان ارسال کرد با 6 پاس گل یک قدم به آنها نزدیک شود.

جلالی در چهار بازی متوالی برای استقلال پاس گل ارسال کرده بود و این مسابقه پایانی بود به روند فوق‌العاده او و باید دید در هفته‌های آینده چه عملکردی خواهد داشت.