به گزارش "ورزش سه"، تمرین روز گذشته استقلال با استقلال پرشور هواداران همراه شد و جواد نکونام باانگیزه و انرژی خاصی بیش از هر زمان دیگر نکات تاکتیکی را به شاگردانش منتقل می‌کرد و علاوه بر نکات تاکتیکی مسائل روحی روانی هم در این تمرین نقش ویژه‌ای داشت.

جواد نکونام تحت تاثیر جو خاصی که در تمرین استقلال بود بارها شاگردانش را جمع کرد و برای آنها صحبت کرد و تاکید داشت با دقت بیشتری تمرینات برگزار شود و با توجه به حضور هواداران به آنها دلگرمی و انگیزه خاصی می‌داد.

تغییرات مدیریتی، مالکیت و مسائلی که در ساختار کلی باشگاه استقلال ایجاد شد در ظاهر شوک مثبتی برای مجموعه فنی و بازیکنان استقلال بود و آنها با نشاط بیشتری در آخرین تمرین حاضر شدند.

بازیکنان استقلال با دقت و جدیت خاصی توصیه‌های جواد نکونام را در تمرین استقلال دنبال می‌کردند و برای دیدار روز دوشنبه با ذوب آهن آماده می‌شدند و با توجه به استقبال خوبی که از تمرین این تیم انجام شد پیش‌بینی می‌شود که این حمایت در ورزشگاه هم اضافه داشته باشد.

استقلال روز دوشنبه ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی مقابل ذوب آهن به میدان خواهد رفت و با توجه به عملکرد خوب گاندوها در بازی‌های خارج از خانه بازی آسانی نخواهند داشت و پیچ مهمی از مسیر قهرمانی را پشت سر خواهند گذاشت.