به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید ماه هاست که اورلین شوامنی، پدیده این فصل فوتبال فرانسه و باشگاه موناکو را زیر نظر دارد. هافبکی که حتی به نظر می رسد بازیکن ثابت خط میانی فرانسه در جام جهانی 2022 نیز باشد. رئال چندین بار نماینده های خود را برای تماشای بازی موناکو به فرانسه فرستاده و تمامی ارزیابی ها نیز مثبت بود ولی در نهایت تصمیم به عدم ارائه پیشنهاد برای جذب او گرفتند.

 

طبق ادعای مارکا، انتقال شوامنی دو برابر انتقال ادواردو کاماوینگا هزینه خواهد داشت و صحبت از تقاضای مالی 70 میلیون یورویی موناکو در میان است. این بزرگ‌ترین مانع در راه رئال مادرید برای جذب شوامنی محسوب می شود. بازیکنی که تصمیم قطعی خود برای جدایی موناکو را گرفته و به درخواست رئال برای اینکه یک سال دیگر هم در موناکو بماند، پاسخ منفی داده است. شوامنی از پی اس جی هم پیشنهاد دارد ولی هدف او بازی در خارج از فرانسه است. پس از عقب نشینی رئال، حالا چلسی و لیورپول بیشترین شانس را برای جذب او دارند. هر دو باشگاه پاسخ سریع شوامنی را خواسته اند و به زودی مشخص می شود که مقصد بعدی او آنفیلد است یا استمفورد بریج.

 

مارکا نوشته است که رئال مادرید هرگز پیشنهادی رسمی به موناکو ارائه نکرد چرا که از رقم بالای درخواستی باشگاه مطلع شده بود. پس از درخشش فده والورده، ادواردو کاماوینگا و دنی سبایوس در بازی اخیر برابر سیتی که  بدون کاسیمیرو، مودریچ و تونی کروس توانستند نمایشی فوق العاده ارائه دهند و نقش مهمی در بازگشت دراماتیک رئال ایفا کردند، مدیران باشگاه به این نتیجه رسیدند که برای فصل بعد دست به ترکیب فعلی خط میانی نزنند و هافبکی جدید جذب نشود. درصورت جدایی سبایوس نیز آنتونیو بلانکو از تیم دوم باشگاه به تیم اول اضافه می شود. بازیکنی که فصل پیش زیرنظر زیدان توانست چندین بار در ترکیب اصلی رئال به میدان برود و خوب هم کار کرد.

 

رئال در انتقالات تابستانی، آنتونیو رودیگر را برای تقویت دفاع میانی جذب خواهد کرد(توافق نهایی شده و در پایان فصل اعلام خواهد شد)، فران گارسیا از رایووایکانو جانشین مارسلو می شود و کیلیان امباپه نیز برای تقویت خط حمله اضافه خواهد شد.