به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که یک حذف کابوس وار را در دیدار هفته گذشته برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرده بود امشب به مصاف نیوکاسل رفت و با پنج گل حریف خود را در هم کوبید تا علاوه بر افزایش فاصله با لیورپول در صدر جدول یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نیز نزدیک‌تر شده باشد.

رودری، هافبک اسپانیایی منچسترسیتی، در پایان بازی گفت: "این یک برد حیاتی برای ماست. همان‌طور که دیدید روحیه تیم خیلی بالا نبود. از جمعه دوباره خود را روشن کرده‌ایم، بیدار شده و روی بازی تمرکز کردیم. ما یک بازی باورنکردنی انجام داده‌ایم که کاری است که قهرمانان انجام می‌دهند. 

تیم‌ها به‌طور فشرده دفاع می‌کنند و ما باید از راه‌های مختلف به دنبال گلزنی باشیم. ما در سه یا چهار بازی گذشته در ضربات ایستگاهی باورنکردنی بوده‌ایم، آنها به ما برتری می‌دهند. برای قهرمان شدن باید بهترین باشید."

حذف کابوس وار برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان: "مثل یک جنگ بود، یک نبرد بزرگ در مغز. شما مدام به اتفاقی که افتاده فکر می‌کنید. این سخت است. شما هشت ماه صبر می‌کنید تا لحظه فرا برسد و سپس در آخرین لحظه همه چیز از بین می‌رود. "