اسطوره برزیلی بلوگرانا پیش‌بینی می‌کند نماینده آلمان قهرمان اروپا شود.

طرفداری | ریوالدو پیش‌بینی می‌کند دورتموند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش موندو دپورتیوو، دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل 24-2023 میان رئال مادرید و دورتموند برگزار خواهد شد. کهکشانی‌ها با شکست بایرن مونیخ و بروسیایی‌ها با غلبه بر پاری سن ژرمن راهی فینال ومبلی شدند.

حدود دو ماه پیش، هنگامی که قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان انجام شد، درصد کمی‌ از فوتبال‌دوستان تصور می‌کردند رئال مادرید و دورتموند به فینال برسند. حال اسطوره برزیلی بارسلونا مدعی شده از مدت‌ها قبل چنین جدالی را پیش‌بینی می‌کرده و اکنون که پیش‌بینی او درست در آمده، معتقد است دورتموند با شکست رئال مادرید قهرمان اروپا خواهد شد.

ریوالدو، ستاره سابق بارسلونا در مصاحبه با موندو دپورتیوو گفت:

من از مدت‌ها پیش گفته بودم که فینال لیگ قهرمانان میان دورتموند و رئال مادرید خواهد بود. حالا هم پیش‌بینی می‌کنم دورتموند قهرمان شود. بدون شک، رئال مادرید مدعی اصلی قهرمانی است، اما دورتموند هم با قدرت به قهرمانی فکر می‌کند و نشان داده می‌تواند بازی‌های سخت را با موفقیت پشت سر بگذارد؛ مثل هر دو بازی رفت و برگشت با پاری سن ژرمن در نیمه‌نهایی. بله، رئال شانس اول قهرمانی است، اما من فکر می‌کنم جام برای دورتموند خواهد بود.

ریوالدو همچنین به ستایش از هموطن خود وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید پرداخت:

شانس وینیسیوس برای کسب توپ طلا زیاد است. او در حال حاضر عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و فصل پیش هم لیاقت حضور در بین نامزدها را داشت. فکر می‌کنم وینیسیوس اکنون یکی از سه بازیکن برتر دنیا است و با عملکردی که امسال در رئال مادرید ارائه داده بدون شک شانس زیادی برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان دارد.

ریوالدو، برنده توپ طلای سال 1999 معتقد است وینیسیوس جونیور بازیکن بهتری از کیلیان ام باپه است: 

وینیسیوس از ام باپه بهتر است و بدون شک می‌تواند او را در رقابت برای کسب توپ طلا شکست دهد.