به گزارش "ورزش سه"، تساوی 1-1 مقابل تاتنهام و البته برتری سیتیزن ها برابر نیوکاسل باعث شد تا لیورپول سه امتیاز از منچسترسیتی صدرنشین عقب افتد و با توجه به فرم سیتی، آنها بخت اول فتح عنوان قهرمانی به شمار می آیند. اما فابینیو، هافبک برزیلی لیورپول تاکید کرد این تیم تا پایان فصل به مبارزه برای کسب عنوان قهرمانی ادامه خواهد داد.

فابینیو گفت: "ما می دانیم که مقابل یکی از بهترین تیم های جهان در لیگ برتر مبارزه می کنیم. همچنین ما می دانیم که اگر در این مبارزه با منچسترسیتی امتیاز از دست بدهیم، ممکن است به قیمت از دست رفتن شانس کسب عنوان قهرمانی تمام شود. اما ما انسان هستیم و البته بازیکنان سیتی نیز همینطور. امیدواریم سیتی در ادامه فصل امتیاز از دست بدهد، اما همانطور که پیش از این نیز گفتم ما به مبارزه ادامه داده و سعی می کنیم در بازی هفته بعد مقابل استون ویلا پیروز شویم.

حمایت هواداران در استادیوم آنفیلد؟ بله، ما می دانیم که نمی توانیم متوقف شویم. هواداران در مقابل تاتنهام فوق‌العاده بودند و همیشه ما را به سمت جلو سو می دهند. وقتی گل اول را به ثمر رساندیم این حس را داشتیم که می خواهیم به گل دوم نیز برسیم، زیرا هواداران در استادیوم شور و هیجان فراوانی داشتند. ما تا پایان فصل تلاش می کنیم، اما ارائه نمایشی خوب آن هم هر سه روز یک بار آسان نیست. ما در کل بازی خوبی انجام دادیم و گرچه برنده نشدیم، اما نکات مثبتی از این بازی برای لیورپول حاصل شد."